High five - Reisverslag uit Peking, China van Arthur en Manon Schrage - WaarBenJij.nu High five - Reisverslag uit Peking, China van Arthur en Manon Schrage - WaarBenJij.nu

High five

Door: Manon en Arthur

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Manon

28 Maart 2014 | China, Peking

Vanmorgen kalm aan gedaan, lekker ontbeten. Twan voor de eerste keer in de kinderstoel bij het ontbijt. Ging echt veel beter dan op schoot. Daar was hij veel afgeleid en ging tussendoor zwaaiend door de eetzaal. Nu tijdens het gehele ontbijt in de stoel volgehouden.

Na het ontbijt langs de bookstore, 2 boekjes gekocht, waarvan 1 ook Engelse tekst heeft. Tevens een schetsboek gekocht waar Twan zijn eerste tekening in gemaakt heeft.

Gemaakte kunst door Twan is trouwens te koop t.e.a.b, echtheidscertificaat wordt meegeleverd tegen meerprijs.
Helaas, Zijn allereerste tekening is van onschatbare waarde en is dan ook niet te koop!

Nog een warenhuis bezocht voor wat slabbers en lekdoekjes. Zijn tanden zijn flink aan het groeien en aan het doorkomen, dus hij kwijlt er lekker op los.

Vanmiddag hadden we het plan om na zijn middagslaapje nog even op stap te gaan naar een tempel, maar Twan kwam zo overstuur uit zijn slaap dat we dat maar even niet gedaan hebben. Voor de verandering dan maar naar de speeltuin, we zijn immers members.

Na het spelen, snel een paar boodschappen gedaan, naar de kamer en direct door naar de Pizza Hut, want het was al weer 17.45 en om 18.00 begint Twan zijn buik te knorren.

Hier hebben we heel gezellig met zijn drieën gegeten. Twan aan de fried Rice with bacon en terayaki saus. (bordje bijna leeggegeten) Manon een pizza, Arthur Texan beef, wat wij kennen als Smack........we hebben reuze plezier gehad

Twan kent de high five ook sinds vandaag!

Morgenochtend kijken we hoe hij wakker wordt en besluiten dan of we nog een poging doen om wat te bezoeken. Mocht het niet gaan dan doen we gewoon weer wat anders leuks.

Nog een paar dagen en dan op naar Nederland. Op zich heerlijk om zo met zijn drieën te zijn maar we verlangen wel naar thuis.

Groetjes Arthur, Manon en Arthur

• 28 Maart 2014 - 14:44

Yvonne:

Heerlijk om te zien hoe jullie stralen.
    x

• 28 Maart 2014 - 14:48

Niko En Paula:

Lieve Manon en Arthur,

Wat is Twan een goede eter zeg.....heerlijk! Hopen dat hij straks ook lekker z'n buikje rond eet in de hollandse pot :-)

Knap dat hij nu ook high five kan! En wij komen graag een keer de kunstgalerij van Twan bewonderen . Er zit vast iets tussen waar wij op gaan bieden ;-)

Geniet van jullie laatste bijzondere dagen daar samen!

Liefs van ons

• 28 Maart 2014 - 15:02

Elisabeth:

Wat weer ontzettend leuk om jullie verhaal te lezen! We genieten hier elke dag met jullie mee :-) En jullie zien er inderdaad stralend uit!

Heeeel toevallig, maar Hugo hebben we gisteren ook leren high-fiven, kunnen ze binnenkort een keertje met z'n tweeën hoge vijf doen ;-)

Geniet nog even van het bijzondere land van jullie mannetje en dan heeeerlijk naar huis!

Liefs uit Leiden

• 28 Maart 2014 - 15:08

Hilde En Rinnie:

Lol.. Groeten van Arthur.. Manon en Arthur.

zeker nog even wennen om twan te schrijven...

Super genieten daar volgens mij.
    groeten

• 28 Maart 2014 - 15:44

Nina :

wat leuk om jullie nu ook met 3en te zien!!!

• 28 Maart 2014 - 16:03

John En Marion:

Wat fijn om te lezen dat alles zo goed gaat. En ja hoe heerlijk het daar ook is op een gegeven moment verlang je naar huis. Weer een gewoon leven, maar vooral lekker de ruimte. Zo herkenbaar de pizzahut. Wij zaten er ook regelmatig.
    Veel liefs John Marion en Qian

• 28 Maart 2014 - 22:26

D.F.Jellema:

We kunnen ons goed voorstellen dat Twan meer heeft met de speeltuin, dan met een tempel.
    Tjonge jonge, wat krijgt dit kereltje een ander leven nu hij bij jullie is!
    Liefde, aandacht en een geweldige verzorging.... Wat wil je nog meer.

veel liefs van Diedert en Matty

• 28 Maart 2014 - 23:06

M&E:

Wat fijn om jullie zo te zien genieten. Neem het er nog even van samen!!!