Zomerpaleis - Reisverslag uit Peking, China van Arthur en Manon Schrage - WaarBenJij.nu Zomerpaleis - Reisverslag uit Peking, China van Arthur en Manon Schrage - WaarBenJij.nu

Zomerpaleis

Door: Manon en Arthur

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Manon

26 Maart 2014 | China, Peking

Vandaag zijn wij naar het zomerpaleis geweest. We hebben er niet heel veel van gezien,maar wat we gezien hebben was prachtig. Het is een behoorlijk groot park met een groot meer.
Op de heenweg was Twan behoorlijk overstuur in de taxi. Eenmaal aangekomen was het wel weer goed, alleen had hij al veel energie verbrand.

Tevens heeft hij het lopen helemaal ontdekt en wilde niet meer in de buggy dan wel op de arm, en ja......dan kom je niet ver.

Op den duur was hij zo moe dat hij zelf niet meer wist wat hij wilde eten, drinken, op schoot van schoot, lopen......uiteindelijk bleek het eten te zijn. Nadat hij wat gegeten had snel het park uit en met de taxi terug. Voor we eruit waren sliep hij al in papa's armen. Eenmaal in de taxi weer helemaal overstuur, maar toch ook nog wat geslapen. Op de kamer wat gegeten en gedronken en daarna naar bed, gelukkig nog bijna 2 uur geslapen.

Vanmiddag samen met Ru Li en zijn ouders naar de speeltuin, waar we ook snel de andere gezinnen troffen.

Na de speeltuin, verder spelen op de kamer, eten, hotel rondcrossen in de buggy, en nog wat rennen op de gang, afkoelen, waarna hij in onze armen in slaap is gevallen.

Twan heeft het lopen helemaal ontdekt. Loopt met een hoop lawaai rond en zwaait naar iedereen. Hij is enorm onderzoekend, maakt grapjes en komt helemaal los. Loopt met het volle pak pampers rond, die hij net tillen kan en maakt daar een allerschattigst geluidje bij ...Huhhh...

Vanochtend koste het de kersverse ouders het ook een hoop energie, maar om te zien hoe hij zich nu al in deze korte termijn ontwikkeld of laat zien wat hij kan levert nog veel meer energie op.

De dame van het winkeltje heeft Manon gevraagd of ze haar met Engels kan helpen en is nog even voor een uurtje beneden. De letter r van mirror staat op het programma..

Groetjes, Arthur, Manon en Twan

• 26 Maart 2014 - 15:51

John En Marion:

Wat fijn om jullie verhalen te lezen. Heel herkenbaar allemaal. Zo te zien vermaken jullie je wel. Heerlijk geniet ervan.

Veel liefs John Marion en Qian

• 26 Maart 2014 - 18:13

Lian Clemens:

Gefeliciteerd met jullie kleine druktemakertje! Goed om te horen dat er veel energie inzit. Dat wordt een hek om de tuin....... Geniet nog van elkaar en van jullie tijd in China.

Groetjes,

Lian Clemens

• 26 Maart 2014 - 20:58

Esther:

Wat een belevenissen en ervaring voor jullie alledrie :-) !

• 27 Maart 2014 - 08:55

Marion:

Wat fijn dat alles zo goed gaat. Geniet ervan!

• 27 Maart 2014 - 10:03

Anneloes:

Goed om te horen dat jullie je nog vermaken en mooi de handen vol hebben aan Twan.
    Jullie zijn al weer 2 weken daar... gaat best snel.
    X