park - Reisverslag uit Peking, China van Arthur en Manon Schrage - WaarBenJij.nu park - Reisverslag uit Peking, China van Arthur en Manon Schrage - WaarBenJij.nu

park

Door: Manon en Arthur

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Manon

21 Maart 2014 | China, Peking

Vandaag een hele dag voor ons zelf, geen verplichtingen. Na een goede nacht en een goed ontbijt zijn we naar een parkje gelopen. Prachtig om te zien hoe de inwoners zich ontspannen in deze parken, dansen op muziek, beetje sporten, muziek maken eigenlijk een en al gezelligheid. Natuurlijk hadden wij behoorlijk de aandacht van de mensen, grote westerlingen met een Chinees kindje. Veel komen met hun kinderen kennis maken en vragen zijn leeftijd.

We hebben vandaag de draagzak die we van Sanne en Jacob geleend hebben uitgeprobeerd. Op de buik gaat prima, op de rug doen we maar even nog niet.

Voor Twan moet het wel heftig zijn, alles wat hij ziet, ziet hij voor het eerst, planten, dieren, grotere kinderen, spelende en dansende mensen, winkels, supermarkt en de goudvissen in het hotel. Hij neemt gelukkig alles rustig op en kijkt met grote ogen om zich heen.

Vanmiddag na de middagdut van Twan, even een warenhuis in geweest, speeltje voor in bad gekocht en wij hebben een ijsje gehaald. Daar kwamen een paar kleine kinderen kijken die zowaar een paar woorden Engels spraken, en daarna giechelend weg renden naar de moeder. Erg leuk!

Ook de buggy hebben we Twan aan laten wennen, echter de directeur wou naar drie rondjes door het hotel er niet meer uit........morgen eens kijken hoe dit buiten gaat.

Vanavond hebben we samen een hoop plezier gehad, goed gegeten en gedronken. Zonder een traan naar bed, waar hij nu vredig ligt te slapen!

Groetjes,

Arthur, Manon en Twan

• 21 Maart 2014 - 14:53

Sonja:

Wat fijn dat het zo goed gaat en jullie lekker aan het genieten zijn.
    Groetjes Somja

• 21 Maart 2014 - 14:58

Paula En Niko:

Lieve Manon en Arthur!!

Wat fijn om te lezen dat jullie vandaag zo genoten hebben!! Geen verplichtingen, dus lekker genieten van elkaar en de mooie omgeving. Zo prachtig dat jullie zoveel plezier hebben gehad en dat Twan alles goed oppakt! Het feit dat hij lekker gaat slapen is een goed teken. Hij voelt zich goed en veilig! Dat kan ook niet anders met zulke geweldige ouders!
    Heel veel plezier nog!!
    Liefs xx niko en Paula en de meisjes!

• 21 Maart 2014 - 14:59

Tirza:

Wat fijn dat jullie lekker een echt gezinsuitstapje hebben gemaakt zonder formulieren en bureaucratie.
    Wat goed dat het eten, drinken en slapen goed lukt, keep up the good work!

• 21 Maart 2014 - 15:28

John En Marion:

Wat fijn om te lezen dat alles goed gaat. Leuk die parken he, hebben jullie zelf ook even gesport ;-). Dan heb je nog meer bekijks ha ha, spreek uit ervaring. Maar geniet verder lekker van elkaar.

Veel liefs uit Aadorp

• 21 Maart 2014 - 17:25

Minke, Hans:

Wat fijn voor jullie, dat alles zo goed gaat! Twan is een leuk ventje, big smile op zijn gezicht, geweldig!

• 21 Maart 2014 - 18:35

Esther En Linda:

Schattig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    (esther over Twan).

Die parken ... ik krijg gewoon weer heimwee. Blijf updaten! xx linda

• 21 Maart 2014 - 18:51

Debbie:

Wat goed om te lezen dat het zo goed met jullie gaat! We zijn ontzettend blij voor jullie en lezen met heel plezier over jullie avonturen! Liefs Debbie

• 21 Maart 2014 - 19:00

Manuela:

Je straalt helemaal Manon! Geweldig!

• 21 Maart 2014 - 19:14

Marije:

Wat hebben jullie een geweldig mooi en vrolijk ventje. Heerlijk dat jullie een dag hebben kunnen genieten met z' n drieën, zonder verplichtingen!
    Groetjes, Marije

• 21 Maart 2014 - 19:26

Nina :

het blijft ontroerend mooi om jullie zo te volgen,
    wel heftig om te lezen dat hij zoveel gemist heeft die eerst levensjaren,
    wat mooi dat jullie levens elkaar kruisen,
    liefs

• 21 Maart 2014 - 21:25

Diana:

Wat een super foto! :-) Enjoy!

Groetjes, Diana

• 21 Maart 2014 - 21:32

Anneloes:

Wat een leuke foto zeg.
    Het is echt een schatje om te zien.

Groetjes Anneloes

• 22 Maart 2014 - 10:01

Dominique:

Wat fijn een dag zonder verplichtingen en heerlijk van elkaar kunnen genieten. Ongelofelijk dat Twan weinig van de "buitenwereld" kent en bijzonder dat jullie hier deel van uitmaken om dit samen met hem te ontdekken. Altijd mooie herinneringen voor later. Heel veel plezier en zo te horen gaat de hechting elke dag een beetje beter :):)

Groetjes, Dominique