Another day in paradise - Reisverslag uit Peking, China van Arthur en Manon Schrage - WaarBenJij.nu Another day in paradise - Reisverslag uit Peking, China van Arthur en Manon Schrage - WaarBenJij.nu

Another day in paradise

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Manon

20 Maart 2014 | China, Peking

Vannacht heeft Twan weer prima geslapen!

Na zijn ontbijt, noodles, brood met jam, ei en dumpling, hebben we nog even op de kamer en op de gang gespeeld! Tegen 10 uur met de taxi naar de plek waar Twan circa de eerste vier weken verzorgd is geweest, voordat hij naar het kindertehuis is gegaan. We zijn ook binnen geweest. Dit leverde aardig wat positieve commotie op, veel nieuwsgierige mensen, we waren er onaangekondigd binnengelopen. We hebben stiekem gefilmd zodat hij het later kan zien. Was erg goed om op die plaats geweest te zijn. Met de taxi weer terug, spelen, luier wisselen, noodles eten en onze kanjer ligt nu te snurken in zijn bed. Gisteren hebben we van het wellfare institute een fles gekregen die zij gebruikten + wat handige tips van Angela, en zowaar meneertje heeft eruit gedronken!!

Ook wij krijgen de draai weer een beetje te pakken. De eerste dagen eigenlijk voornamelijk voor Twan gezorgd en wat minder voor onszelf. We vergaten gewoon te eten..

Twan komt steeds meer los, zijn lach is aanstekelijk, springt al op ons als we op bed liggen. Ook de buggy vindt hij interessant, vandaag eerste rondje over de gang gemaakt. Hij kent een buggy nog niet dus ook dat langzaam opbouwen.. Straks als hij wakker is willen we nog even met hem naar buiten. Het is hier prachtig weer! Ook aan buiten zijn moet hij wennen. Hij is erg nieuwsgierig dus zal helemaal goed komen.

Groetjes, Arthur, Manon en Twan

• 20 Maart 2014 - 07:36

Annet:

Hoi Manon, Arthur en Twan

Wat een goede berichten allemaal. Super om te lezen dat het goed gaat en dat jullie aan het genieten zijn!
    Lieve groet Annet

• 20 Maart 2014 - 07:44

Tirza:

Wat fijn om te lezen dat het zo goed verloopt!
    Bijzonder om mee te mogen lezen, erg leuk.

Knuffel voor jullie allemaal.

• 20 Maart 2014 - 07:46

Hermine:

Wat genieten jullie zeg! Veel plezier vandaag met het n buiten gaan :)

• 20 Maart 2014 - 07:52

Marion:

Geweldig. Fijn dat het zo goed gaat. Geniet ervan!

• 20 Maart 2014 - 07:59

Hein Leemhuis:

Manon & Arthur,
    Gefeliciteerd, wat een belevenis. Ik lees met heel veel plezier jullie avonturen. Geniet nog maar lekker door met z'n 3'en en fantastisch dat we dankzij dit medium ook wat kunnen meegenieten.

Hein

• 20 Maart 2014 - 08:07

Mirella:

Het is echt een lieve boef!
    Erg leuk dat jullie zoveel verhalen schrijven op jullie blog.
    Liefs van ons

• 20 Maart 2014 - 09:24

D.F.Jellema:

Lieve Manon en Arthur,

Wat is het bijzonder om elke dag even mee te beleven wat jullie ervaringen zijn met de kleine Twan.
    We genieten van jullie verslag en zien het helemaal voor ons. We moesten wel even lachen dat jullie zelf vergaten te eten terwijl jullie genieten van elk hapje dat Twan naar binnen werkt.

Diedert en Matty

• 20 Maart 2014 - 13:27

Esther:

Wacht maar tot Twan het zwembad heeft ontdekt? :-)

• 20 Maart 2014 - 13:55

Magret:

Fijn dat het zo goed gaat, geniet ervan

• 20 Maart 2014 - 15:42

Nina :

je ziet het ahw voor je hoe jullie daar leven....
    fijn dat het zo ontspannen verloopt allemaal,
    je kan je nu vast al geen leven meer zonder hem voorstellen....

• 20 Maart 2014 - 18:27

Wilma :

Super fijn om te horen dat het zo goed gaat met jullie drietjes.
    Geniet ervan.

groetjes, Wilma.

• 20 Maart 2014 - 18:51

Carolien:

Heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat.
    Veel plezier en genieten hoor.

Groet Carolien

• 20 Maart 2014 - 18:51

Andre:

Hoi Twan,

Heb je het al door Twan? Je hebt het erg getroffen met je ouders. Het zijn zulke lieverds. Ze wilden al zo lang een kindje. En ze wisten niet waarom het allemaal zo'n gedoe was. Maar het is nu duidelijk. Het was wachten op jou. Geniet maar lekker van je ouders. Laat je maar lekker verwennen, jij hebt het ook verdient. Ben erg benieuwd je in het echt te ontmoeten.

Dikke kus Andre. Mama gaat je vast uitleggen wie ik ben.

• 20 Maart 2014 - 19:47

Willem:

Fijn de harmonie te lezen. Geniet van deze zeer kostbare momenten en de hechting van jullie aan Twan is al volledig geslaagd en zo te lezen is hij ook bezig. kan ook niet anders als er zoveel warmte aanwezig is.

• 20 Maart 2014 - 22:14

Hilde En Rinnie:

TOP dat het zo goed gaat met jullie drietjes.. en dat filmen voor later ook een supergoed idee..