Ready - Reisverslag uit Peking, China van Arthur en Manon Schrage - WaarBenJij.nu Ready - Reisverslag uit Peking, China van Arthur en Manon Schrage - WaarBenJij.nu

Ready

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Manon

16 Maart 2014 | China, Peking

Alles is voorbereid, we zijn er helemaal klaar voor! De luiertas ingepakt, luiers, melk, fles, spuugdoekjes, smoelen doekjes, billendoekjes, lange vingers, zoete koekjes, rijste koekjes, de officiele papieren, slabbetjes, speelgoed, fotocamera, flesjes water, reserve broekje etc. etc.

Morgen ochtend 6.30 uur vertrekken we naar het tehuis, waar we om 7.30 uur verwacht worden.

Nu snel naar bed! Tot morgen!

Gr. Manon en Arthur

Ps. Bedankt voor de felicitaties voor Arthur zijn verjaardag! Dit was een hele bijzondere verjaardag.

• 16 Maart 2014 - 15:55

John En Marion:

Lieve Arthur en Manon,

Nu gaat het echt gebeuren. Wat bijzonder. Nogmaals geniet en laat het gebeuren. Wij hopen dat jullie lekker slapen.

Veel liefs John Marion en Qian

• 16 Maart 2014 - 16:09

Mirjam En Werner:

Hallo Arthur en Manon,

Heel veel geluk en plezier morgen, geniet ervan! Tot over een paar dagen in Beijing ;-)

Groeten Werner en Mirjam

• 16 Maart 2014 - 16:12

Wilma Assink:

Bijna is het zover en houden jullie je zoon in de armen. Geniet en heel veel geluk en liefde.

Wilma Assink

• 16 Maart 2014 - 16:39

Nina :

welterusten en gezond weer op,
    veel geluk voor jullie samen en morgen drietjes,

• 16 Maart 2014 - 16:54

Monique:

Voor nu welterusten, morgen zijn jullie een gezin!!!!! Groetjes, Monique

• 16 Maart 2014 - 16:59

Hermine, Joost En Jille:

Heel veel plezier morgen! Geniet van deze bijzondere dag! We kijken uit naar jullie volgende verslag :)

Slaap lekker.

• 16 Maart 2014 - 17:23

Esther :

Arthur , (nog ) van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag ! Hoop dat jullie een fijne dag gehad hebben. Wel erg bijzonder ... Als jullie wakker worden is het eindelijk zo ver ... Ik leef met jullie mee en ben heeeel erg benieuwd naar hoe het morgen gaat . Liefs. Esther

• 16 Maart 2014 - 18:34

Tirza:

Vannacht nog mooie dromen en morgen een langgekoesterde droom die werkelijkheid wordt.
    Wij denken aan jullie!

• 16 Maart 2014 - 18:55

Gert En Ans Visser:

Wat spannend allemaal, heel veel succes en geluk morgen, geniet ervan samen

• 16 Maart 2014 - 18:56

Louella:

Ik hoop dat jullie nog een beetje aan nachtrust toe komen. Ik ben gewoon zenuwachtig voor jullie, kun je nagaan hoe jullie je vast moeten voelen. Heel veel succes morgen en geniet van dat kleine hummeltje in jullie armen.

Groetjes,

Louella

• 16 Maart 2014 - 19:03

Sonja:

Voor nu welterusten en voor morgen geniet ervan.
    Groetjes Sonja

• 16 Maart 2014 - 19:24

Carolien:

Slaap lekker en natuurlijk heel veel succes morgen.
    De lang verwachte dag.

Veel geluk !!!

Veel liefs Carolien.

• 16 Maart 2014 - 19:37

Wim:

Nog van harte met je verjaardag Arthur! En veel succes morgen!

groet, Wim

• 16 Maart 2014 - 19:54

Elisabeth:

Jaaa, nu is het echt (bijna) zover!! Eindelijk jullie kleine mannetje ontmoeten. Geniet ervan!!!!
    Liefs van ons

• 16 Maart 2014 - 21:38

Mirella:

Geen woorden voor.....zo bijzonder!
    Heel veel liefs van ons

• 16 Maart 2014 - 22:03

Sanne:

Geniet er van morgen! Zo bijzonder, idd geen woorden voor.
    Morgen jullie eerste dag als kersvers gezin!

Groeten,
    Jacob en Sanne

• 16 Maart 2014 - 22:11

Milko Baars:

Arthur en Manon, veel succes en geluk morgen .

• 16 Maart 2014 - 22:44

Hilde:

Nu waarschijnlijk net wakker daar.. volle accu's mee..
    Maar.. vooral heel veel succes straks..

liefs

Hilde en Rinnie