Rustdag - Reisverslag uit Peking, China van Arthur en Manon Schrage - WaarBenJij.nu Rustdag - Reisverslag uit Peking, China van Arthur en Manon Schrage - WaarBenJij.nu

Rustdag

Door: Manon en Arthur

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Manon

27 Maart 2014 | China, Peking

Vandaag weer rustig aan gedaan. Manon is vanochtend met Marieke en Mirjam naar de Silk Market geweest om souvenirs te kopen. De mannen hebben op de kinderen gepast en een rondje gemaakt in de wijk.

Na de middagslaap weer naar de speeltuin geweest. Eindeloos met de cart rondgelopen, hij is daar helemaal in zijn hum. Na het spelen hebben we Twan heerlijk in bad gedaan.

Vanavond gegeten bij een dumpling restaurant. Twan en Ru Li gebroederlijk naast elkaar in de kinderstoel.
Dumpling zijn een gestoomd deegwaar met een vulling. Erg lekker, Twan en Ru Li vonden het ook heerlijk en hebben letterlijk de buik rond gegeten.

Nog even gespeeld op de kamer, waarna we Twan iets te vroeg in bed hebben gedaan, hij was nog erg wakker en was in zijn bed nog wat aan het spelen, af en toe kwam er een ondeugend hoofdje boven het bed uit. Waarop Manon en ik een deuk schoten.
Hij ligt inmiddels te slapen.
Morgen gaan we even kijken als er iets op een wat kortere afstand valt te bezoeken.

De luchtkwaliteit is de laatste dagen slecht, vanochtend was het net een dikke mist. Vanmiddag werd het iets beter. Als wij het in Nederland wel eens over smog hebben dan noemen ze dat hier waarschijnlijk heerlijk frisse lucht.

Groetjes,

Familie Schrage

• 27 Maart 2014 - 14:55

M&E:

Zo te lezen hebben jullie je draai al aardig gevonden en is de kleine boef lekker ondeugend!

• 27 Maart 2014 - 15:47

Minke, Hans:

Twan vond de dumpling lekker, net als Marty in de USA, dat is zijn favoriet bij de Chinees! Fijn dat alles goed gaat.

• 27 Maart 2014 - 23:27

Niko En Paula:

Lieve manon en Arthur en Twan,

Heel leuk om elke dag weer jullie reisverslag te lezen ( kijk er echt naar uit :-))
    Fijn dat jullie samen zo genieten!! Veel plezier weer voor morgen.
    Liefs niko Carla Lisa en Paula

• 28 Maart 2014 - 22:10

Willem:

bijna op de terugweg. Spannend hoe het dan bij jullie thuis gaat. Hoop dat we ook dat mogen meemaken

hartelijke groet,