Rustig dagje - Reisverslag uit Peking, China van Arthur en Manon Schrage - WaarBenJij.nu Rustig dagje - Reisverslag uit Peking, China van Arthur en Manon Schrage - WaarBenJij.nu

Rustig dagje

Door: Manon en Arthur

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Manon

25 Maart 2014 | China, Peking

Vandaag rustig aan gedaan.

Vanochtend naar de kinderspeeltuin geweest. Was er erg druk maar ondanks de drukte heerste er wel een soort van rust. Wat ook leuk was dat er ook geëntertaind werd. Twan ook in de cirkel, hij vond het prachtig. Alleen heeft hij nog geen echt zitvlees, dus heen en weer rennen naar ons. Mooi om te zien dat hij naar ons rent en niet naar een wildvreemde.

Voor het slapen gaan lopen we altijd even over de gang om hem een beetje rustig te krijgen alvorens hij het bedje ingaat. Heel lief, hij gaf nog een grijns nestelde zich lekker en viel in de arm in slaap! Weer een eerste keer!

Na het middagdutje naar het park, wat een vooruitgang, wilde hij de eerste keer geen stap zetten, nu liep hij met zijn speel/rolstok, over het hele plein. Lopen gaat ook al een heel stuk stabieler en hij wil ook in vele gevallen niet meer vastgehouden worden, al lachend en zwaaien loopt hij dan rond. Ru Li kwam ook nog langs, ze herkennen elkaar.
Vandaag was het warm, normaal komen ze controleren of we ze wel warm genoeg gekleed hebben, nu komen ze kijken of ze het niet te warm hebben.

In bad gaan gaat ook beter, meneertje wou er vandaag zelfs niet meer uit.

Vanavond zijn we met Marc, Marieke en Ru Li uit eten geweest in de pizza hut. Apetrots waren we op onze kinderen, Voor het eerst in een kinderstoel de hele fried Rice met bacon opgegeten. Ze hebben zich voorbeeldig gedragen. Beschamend was wel wat er op de grond lag, vooral aan Twan zijn kant moet ik er wel bij vermelden. Echt schattig want ze zaten naast elkaar en hadden ook contact met elkaar.

Na het eten nog even gespeeld (ook met de knuffel!) en hij ligt nu weer lekker te slapen.

Tot morgen,

Gr. Arthur, Manon en Twan.

• 25 Maart 2014 - 19:02

Wilma :

Hoi,

Ontzettend leuk te lezen hoe jullie elkaar iedere dag een beetje beter leren kennen, heel bijzonder om zo met jullie mee te mogen genieten.
    Ik wens jullie nog een fijne tijd met z'n drietjes in Beijing.

groetjes, Wilma.

• 25 Maart 2014 - 21:14

Anja:

Geweldig om te zien dat jullie zulke grote stappen maken in het ouderschap.
    Geniet het is jullie gegund. Wat fijn dat het zo goed gaat.
    Groetjes
    Anja